CUSTOM BOX

This is a CMS Box edited from admin panel. You can display this box on the left or right side.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed velit urna, elementum at dignissim varius, euismod a elit. Praesent ornare metus eget metus commodo rhoncus.

Read more

Verzend informatie

banner-levering

Zodra u een product naar keuze ontworpen en gekocht heeft, nemen wij uw bestelling in behandeling. U ontvangt een duidelijk overzicht van uw bestelling en de daarbij behorende factuur op het door u opgegeven e-mail adres. Uw product of producten worden vervolgens gedrukt in onze drukkerij. Zodra deze gedrukt zijn, worden ze zorgvuldig ingepakt en aangeboden aan PostNL. Wij streven ernaar om het product al de volgende werkdag bij u aan te bieden. Lukt dit onverhoopt niet, dan ontvangt u het product alsnog de daaropvolgende werkdag. Ook op het moment dat uw product is aangeboden bij PostNL, ontvangt u hiervan een melding op het door u opgegeven e-mail adres. Zo weet u precies waar u aan toe bent, dat is wel zo duidelijk!

Verwachte levertijd

Indien voor 15.00 bestand dan versturen wij nog dezelfde dag. Houdt er rekening mee dat er geen post opgehaald of bezorgd word op feestdagen die tijdens de werkweek plaatsvinden, zoals bijvoorbeeld Koningsdag of bevrijdingsdag. Hierdoor kan het gebeuren dat uw pakketje vertraging oploopt. Het kan altijd een keer gebeuren dat PostNL te laat is met bezorgen. Hier heeft Hoezzi.nl geen invloed op helaas. Wij versturen uw pakketje zo snel mogelijk en in bijna alle gevallen kunt u deze de volgende dag na verzending al in ontvangst nemen. Grote, bewerkelijke producten kunnen een iets langere levertijd hebben dan 3 werkdagen.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Telefoonhoesjes en andere kleine/platte producten worden geleverd middels brievenbuspakketjes. U hoeft dus niet thuis te zijn of te tekenen voor ontvangst. Houdt er rekening mee PostNL op maandags geen post bezorgt. Grotere producten worden geleverd via de pakketdienst van PostNL. Deze worden bezorgd op maandag tot en met zaterdag.

Retourneren

Moet u, om welke redenen dan ook, uw bestelling terugsturen? De retourkosten worden door u zelf betaald. Hoezzi betaalt wel de kosten van het opnieuw verzenden, indien dat nodig is. Neem altijd eerst via e-mail contact op met de klantenservice.

Vragen

Heeft u nog vragen of speciale wensen, dan kunt u contact met Hoezzi.nl opnemen door een e-mail te sturen naar: klantenservice@hoezzi.nl.

Bij ons profiteert u van zeer lage prijzen. Heeft u hetzelfde product ergens anders goedkoper gezien? Laat het ons dan weten! ×
Indien u voor 15.00 besteld wordt deze dezelfde dag verstuurd. Houd er rekening mee dat er geen brievenbus post bezorgd wordt op maandag. ×
U kunt van ons een goede kwaliteit verwachten! ×
U ontwerpt zeer eenvoudig uw eigen persoonlijke cadeau met onze ontwerptool. ×

Hoezzi.nl

Hoezzi logo

Beste klant,

Bestellingen die vanaf dit moment gedaan worden zullen i.v.m. vakantie maandag 26 augustus verzonden worden.

                                               Ter compensatie voor deze langere levertijd kunt u bij het afrekenen de kortingscode: dag10% gebruiken!

 

Met vriendelijke groet,

Klantenservice hoezzi